Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 april 2011

NYSTART


Åsså var påsken över - vilket betyder att det är NU jag ska hårdköra med NOKA och träna en massa. Jag är rätt duktig på att skjuta på det - man har alltid en anledning att inte banta :-o Men tänker man efter har man tusen fler skäl att man SKA göra det!


Idag hoppas jag att mitt nya Zumba-paket kommer - ser verkligen fram emot att få komma igång med det. Här ska det dansas :-) Utöver zumban så ska det blir promenader och lite löpning, även cykling och kanske nåt mer. Men jag börjar lite lugnt så jag inte kraschar med en gång!


NOKA ska jag leva på nu i två veckor - deras pulverdiet. Den enda pulverdieten som jag gillar och som verkligen mättar. Smakar som en läskande god drink ;-) Perfekt nu då det blivit så varmt ute!! Så, iaf - jag kommer att byta ut alla mål till NOKA, pulverdiet och även deras nudlar. Jag kommer att dricka endast vatten och kaffe, men för att lyckas hålla mig ifrån annan mat så äter jag faktiskt ibland även en frukt eller någon grönsak. Man behöver få tugga ibland!


Ni som ville köra NOKA tillsammans med mig, kan ni lämna er epost adress nedan så kan jag maila er? Har en toppenidé om ett kanonpris som morot till oss alla :-) Jag tänkte oxå att jag startar en facebook grupp till oss så vi lätt kan stötta varandra och ge tips och råd, vad tror ni om det?


Är ni fler som vill vara med och komma i form till beach 2011, lämna din epost här nedan så hör jag av mig. Glöm inte NOKA´s tävling där ni kan vinna ett presentkort på 3000:- på Presentkortstorget, anmäl er här.


bloglovin

7 kommentarer:

Matilda sa...

matilda@franstatrafikskola.com
Nu kör vi :-)

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag är gärna med i din utmaning:)

busan_loosan@hotmail.com

kramar

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Är på :-)

josephine.granholm@comhem.se

Therese sa...

Lycka till, kör så det ryker :)

ingrid sa...

Vad spännande! Under tävlingen i höstas blev jag gravid så jag avbröt min NOKA-diet. Men när barnet är fött och amningen är klar så är jag på igen! :)

Jessica sa...

Jag är gärna med, fast jag inte kör med Noka, utan med Nutrilett, om det är okej?
=)
Isåfall, här är min mail!
jessi_eriksson@hotmail.com

Kram!

Unknown sa...

jag är med!!

lakritzflicka@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos