Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 april 2011

MAMMAGALAN 2011

Många som frågat om jag ska gå på Mammagalan i år och tyvärr så kommer jag inte kunna göra detta då det krockar med vår lanseringsfest. Hur gärna jag än vill så kommer jag inte hinna :-( Känns otroligt trist, hade velat träffa alla er underbara bloggmammor och haft en supertrevlig gala. Men jag får försöka dra ihop en megastor bloggträff med Barnshopping.se istället snart och bjuda in er alla - vad tror ni om det? Hihi..

bloglovin

2 kommentarer:

Martina sa...

Kommer det finnas möjlighet att köpa biljetter till er lanseringsfest eller på annat sätt bli inbjuden?

Sanna sa...

Kan inte heller komma på mammagalan, men vore väldigt kul att få komma på din lanseringsfest och träffa dig IRL och faktiskt få chansen att prata med varandra.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos