Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 14 april 2011

CYKEL PÅ VIFT





Så här glada och tokiga var barnen då jag hämtade dem tidigare idag hos dagmamman. Passade på att vara ute ett par timmar efter jag hämtat då det var sååå underbart väder idag. Riktigt jäkla varmt :-) Lovely!!


Efter middagen skulle Älskling ta med barnen ut igen på en cykeltur men då var visst vår cykel borta.. kul då man klätt på barnen, som tar en halvtimme typ och lovat en cykeltur och då man kommer ut inser man att cykeln inte är hemma - den har visst stora grabben tagit till skolan - utan att fråga! Att det ska vara så svårt att fråga så man kan undvika helt onödiga konflikter.. Gaahhh... tonåringar!!


bloglovin

1 kommentarer:

Martina sa...

Hade han kanske bråttom på morgonen. Äsch jag ska inte försvara honom haha

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos