Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 8 april 2011

JIHOO - MERA SHOPPING

Kommer ni ihåg att jag berättade att BellaBo hade lagt med världens schysstaste erbjudande i Barnshopping.se´s senaste nyhetsbrev? Man fick 50% i rabatt på valfri produkt hos dom!!

Hos BellaBo finns kläder från Geggamoja, Molo, Rockefella m.fl. Leksaker och inredning från JaBaDaBaDo, Fatboy, Bombadill, Jellycat och många fler.


Många reagerade över att dom hade så dyr frakt MEN nu kan jag glädja er att i helgen har dom fraktfritt och ni kan kombinera med Barnshopping rabattkoden. Den hittar ni i mars nyhetsbrev.

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man använda rabattkoden två gånger? alltså 50% koden?

MADELEINE sa...

Det tror jag, testa! ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos