Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 29 april 2011

FUSKAR JAG?


Lånad bild från Johanna´s blogg


Igår var jag ute på söder med min fina vän Johanna. Alldeles för länge sen sist och timmarna bara flög iväg. Hade kunnat suttit i många till och bara babblat ;-)

Vi sitter på Medis på uteserveringen - ser ni vad jag dricker? Jajjemen, kaffe och vatten! Har jag bra karaktär eller? Går man på diet så gör man, tänker inte fuska! Inga som helst problem än så länge, NOKA mättar så himla bra och tar bort allt sug så ska ni börja köra någon måltidsersättning så är NOKA the shit. Finns ingen som fungerar lika bra :-)

Vad säger vågen idag då? Minus 4kg!! Jihoo!!

bloglovin

1 kommentarer:

Linda sa...

Grattis till det stora minuset :-) Men har aldrig hört talas om NOKA innan jag hittade hit ;.) Är det ngt nytt på marknaden :-)

Ha en skön dag ...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos