Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 22 april 2011

TINDRAS KAMP ÄR ÖVER..




Det finns verkligen ingen rättvisa.. det som absolut inte fick hända har nu hänt..


Vila i frid älskade fina Tindra - vi älskar dig alla!


I och med det här tar jag en bloggpaus - kommer åter då allt landat och orken kommit tillbaka.


bloglovin

21 kommentarer:

Linda sa...

varma tankar till er <3
vila i frid fina Tindra <3

J sa...

Tänker på er alla! Massa med styrkekramar//J

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Vila i frid vackra tindra!
Skänker er all min styrka just nu -ta hand om varandra.

Elin *paraflaxen* sa...

Alla mina varma tankar går till er!
Vila i frid, nu slipper du vara sjuk!

Många kramar

Johanna sa...

Många tankar och tårar till er alla

Ett ljus brinner för fina lilla Tindra!!!

Pernilla sa...

Vila i frid Tindra!

Många kramar

Andrea sa...

Jag är så ledsen, jag finner inga ord. Det är sådant som inte borde få hända. Jag tänker på er!

Therese sa...

Åh herregud! Beklagar sorgen Madeleine! <3 / Therese

KisseGirl sa...

Vilken ofattbar sorg, beklagar verkligen och skickar ett gäng styrkekramar till er!

Caroline sa...

Många kramar!!!

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Kramar om HELA familjen..
Vila i frid lilla Tindra

Styrkekramar till alla anhöriga

Kram

Moa sa...

Neeeej!!! Vila i frid Tindra och varma kramar till er och familjen!!

Marie sa...

Det var ju inte så här det skulle sluta! :-(
Hoppas att du har det bra nu Tindra var du än är.
Ge hela familjen en stor styrkekram från oss när du träffar dom.
Kramar Marie med familj

Sanna sa...

Alla tankar går till Tindras familj och till er som har stöttat och hjälpt till så mycket. Hoppas hon får vila i frid nu.

Kram Sanna

Marie sa...

Tankar till er alla, inte minst lilla Freja.

Anonym sa...

Många tankar och kramar till er..

alexandra mamma till tove sa...

ush.. mina tårar rinner ner för kinden. Det var ju inte såhär det skulle sluta..


Jag tänder ett ljus här hemma och ber för er som stod henne nära..

vila i frid Finaste Tindra

Kram

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Styrke kramar till hela familjen ♥ beklagar sorgen.

Vila i frida lilla söta Tindra!!¨

Kramar

zasata sa...

Fy vad orättvist livet är. För många som drabbas hela tiden.
Vila i frid Tindra.

ingrid sa...

Beklagar sorgen :(

FruLundin sa...

Jag hoppades att det skulle bli som i sagorna! All styrka till familjen. Tänker på er.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos