Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 mars 2009

VILKEN NATT

Ingen bra morgon... Amanda kom tassande in till oss vid 03.00 inatt.. *gaaaaahh* Inte kan man bli arg heller då hon är strålande glad och hoppar upp och lägger sig mellan oss. Kände att det inte var någon idé att försöka få henne till sin säng igen utan hon fick sova med oss.. händer ju ALDRIG, d här är andra gången på 1,5år!!!!!

Men hon somnade efter ett tag.. tror ni jag kunde d..?? Hon bökade och snurrade på sig hela tiden... suck... Älskling märkte knappt att hon kom in utan snarkade på bara.. dubbel suck...

Idag har iaf hon fått gå på dagis, testar.. Tomas kan hämta henne om d behövs!! Så nu ska jag borsta tänderna och bege mig till jobbet... Pigg & alert som jag är.. :-o

bloglovin

2 kommentarer:

Mina Prinsar och Jag sa...

Känner igen det där!
Idag har Alex sovit 1h timme längre mot igår så det är ett litet framsteg... Men istället så låg Adam mellan oss hela natten och bökade runt. Jag kan verkligen inte sova när han rör på sig och låter. Nu sitter jag här med kaffe , godis och pepsi max.. försöker hålla mig vaken!!

Anonym sa...

Härligt med barn i sängen ;-)
Gick det bra för Mandis på dagis i dag?
Skönt att jobba, eller?
Ha en bra dag *kram*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos