Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 mars 2009

GÖRA BORT OSS TOTALT

Tomt med inlägg i helgen.. har ingen ork på helgen att blogga.. samt att då ska man umgås med familjen ;-)
Igårkväll kom Lee över och vi tittade på Melodifestival finalen, mycket trevlig kväll. Vi höll ju på att dorma av då Carolina af Ugglas "Snälla snälla" höll på att vinna - vad FAN tänker svenska folket med?? Tror dom på fullaste allvar att hon har någon som helst chans att vinna?? :-o Vi gör ju bara bort oss.. skulle inte ens lyckas kvala in med den låten... Ja, ja.. som tur vann inte hon.. en absolut värdig vinnare blev det iaf, - hon har definitivt en chans!! Får gåshud varje gång jag hör den, - och visst måste hon blivit tillsagd om hennes skelögdhet?? Hahaha...

Älskling var hos Putte och la golv samt festa och spelade poker.. var hem efter 04.00 inatt :-o Ringde mig på vägen hem och frågade vad hans kompis bodde på för adress för han visste inte d själv... Å herregud.. - Är dom i d skicket?? Som tur var däckade han då han kom hem...

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker tvärt om Dig =) jag gillade Snälla, snälla och Caroline af Ugglas, låten blev bättre och bättre för varje gång jag lyssnade.
Jag gillar däremot inte Marlena Ernman.
Men om jag fått bestämma hade EMD vunnit =D

Anonym sa...

Tycker inte heller om Ugglas, kanske att låten blir bättre om man inte ser henne?

Hoppas att du har en fin söndagkväll!
Kram

Anonym sa...

Åh jag håller med!!
Fattar inte hur folk tänker, och hur dom ens kan rösta på af Ugglas.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos