Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 mars 2009

BARNFAMILJER??

Då har man precis satt i sig ytterligare en ost fralla.. så himla gott men fasiken så onyttigt :-o

Köpte med mig en sallad till lunch idag *mums*

Himla kul att så många svarade på vart i Sverige ni bodde, inte visste jag att jag hade läsare från HELA Sverige ;-)

Idag tänkte jag fråga er om ni har barn i familjen, hur många och vilken ålder det är på dom??

- Jag har bonusgrabben på 14bast och min lilla Sessa Amanda som blir 2år nu på lördag ;-)

bloglovin

27 kommentarer:

Michelle sa...

hej igen...
Jag har två flickor jemima 2år och Naomi 8mån. Jag har även en bonusson Jesper på 7år.

Kul att du varit inne och kolla på min blogg, välkommen åter :)

Hoppas du får en jätte fin dag!!

Anonym sa...

Hej!

Å Hassela, där är de mysigt. Dit ska min mamma i helgen=O)!

Hoppas du har finte väder i dag för de har vi!

Jag har oxå en bonus son på 4år som fyller 5år i höst, sen ligger de en bebbe i min mage som snart ska komma ut om ca 9 dagar=O)!

Ha en underbar dag!

Kram;)

Anonym sa...

Nu glömde jag skriva i vem jag var. Om min kommentar kommer med.

Anonym sa...

Tack för din röst=D

Jag har A som fyller 5 år i maj och E som blir 6 månader nu den 20:e.

Kram

Anonym sa...

Tack för din röst=D

Jag har A som fyller 5 år i maj och E som blir 6 månader nu den 20:e.

Kram

Anonym sa...

Ja, du vet nog vart jag bor och att jag har barn. Så det känns lite korkat att svara.hihi...

Det kan vara så otroligt gott med en sallad ibland.
Själv ha rjag kinamat kvar i kylen på toddler. hihi...
Så nyttig ska jag vara idag. :-D

Anonym sa...

Jag har 2 barn - Oliver 19 månader och Isabella 3,5 vecka :) kram

Anonym sa...

Jag har Elin som blir tre 24 april samt styvdottern C som blir 17 i juni.
Vi har i dag fint soligt varmt vårväder.

Michelle sa...

hej igen!!!
Du frågade tidigare vad du skulle köpa för födelsedagspresent åt din dotter när hon fyller två!!
Vi köpte en trehjuling åt jemima till två årspresent!! Jätte uppskattad

Michelle

Anonym sa...

Jag har 3 barn.
En flicka på 6,5 år och en pojke på 4,5 år och sen den minsta också en pojke på 6 månader :-)

Anonym sa...

Här finns det 3 barn i familjen. Eliott som fyller 3 år till midsommar, Stella som är 17 månader och Emma som är sambons dotter sedan ett tidigare förhållande. Hon fyller 14 nu till sommar.

Hoppas att du får en bra dag=)

Kramar

Maria sa...

Halloj, vi är en familj med 2 barn, Molly som fyller 4 år i slutat av april och Robin 1 1/2 år han fyller sista augusti.

kram

Anonym sa...

jag har en tös som blir 4 i september å så bebis i magen!

Fangoria sa...

=) Jag har 1 son, Kiron som är 17 månader!!=)

Helena sa...

Hej! Tre barn har jag, Emilia 12,5 år, Erik 10 och Clara 2,5! Ha det bra!

Sofias o Adams vardag sa...

Jag är dålig på att skriva kommentarer men ska försöka bättra mig ..;) Jag har 4 barn (!) i åldrarna 9, 5, 3 och 11 mån. (Pojke, flicka, pojke och pojke. Ha det bra!

Anonym sa...

Svara jag med då... ;)
En änglason född 06 och sen har vi vårt lilla nytillskott Alfred som är hela tre veckor gammal =)

Kram Therese

Kristin sa...

Hej du!
Jag surfade förbi här och passar på att svara, jag har 8 barn :D
Son 13,5 år
2 Döttrar som är 12
Son på 10
Döttrar som äar 8, 4,5 och 2,5
och lillsonen som blir 1 om 2 veckor.

Titta in i min blogg om du vill se sötaste barnen i världen *hehe*

Anonym sa...

Jag har en son, drygt 16 månader.

Anonym sa...

Hej=) Jag har dig på bloglovin så läser din blogg ganska mycket.. Är inte från Sverige, jag bor i Norge, men min manns familj är svensk:) Har en underbar dotter på 10 månader, och planerar en till så hoppas det inte tar så alt för lång tid=)

Hanna sa...

Jag har en dotter, Tyra, hon fyller 6 månader idag. Jag svarade inte på förra frågan, men vi bor i Sveg. :-)

Anonym sa...

Hej! Jag har en dotter på 1½ år samt en liten som växer i magen :-)

Anonym sa...

Jag svarade aldrig på vart jag bodde men jag bor i Mölnbo (därav mitt alias). Har 1 barn som heter Melvin och han blir 2 år 25 maj.

Anonym sa...

Du vet säkert redan att jag o Michael har 1 son som heter Oskar och är 8 månader..

Bor i dina gamla hemtrakter..:) Stöde närmare bestämt, du o jag liksom bytte plats kan man säga:)

Jessica sa...

Hejsan!
Du har inte bara läsare från Sverige, jag bor i Finland och besöker din sida nu som då :)

Jag har en dotter, Siri som fyller 1 år imorgon. Nu har vi kalas att se fram emot hela helgen! Kul!

Anonym sa...

En liten kille på 1½ år.

Jenny sa...

Hej! Jag har 3 barn: kille på 12 år, kille på 10 år och en tjej på 3,5 år

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos