Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 mars 2009

KALAS, FISKE & SKOTER

Vi är hemma nu ;-) TACK för alla gratulationer hälsar Amanda!! Vi har haft en toppen helg. Åkt skoter, anglat, myst och ätit en massa god mat och såklart tårta.

Min mamma hade fixat en superfin foto tårta på Amanda och Leeloo ;-) *tack snälla*

Angeltävlingen gick åt skogen för grabbarna, ingen fisk så långt ögat kunde nå, hahaha... fast kul hade dom nog!!

Vi fick sällskap av älskade Lillasyss "Memmi" hela helgen, sååå glad att du kom!! Saknar dig redan!!

Lördagen bestod av kalas hela dagen med massa familj och vänner!! ♥ ♥ ♥

Ska ladda upp alla bilderna så fort jag kan... har ingen ork än.. sovit dåligt i helgen så behöver ta igen mig... :-o

Berättar mer senare!! Pöss på er alla så länge :-D :-D

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att höra att ni haft en bra helg! Hoppas du tog kort på den fina tårtan. den vill vi se! ^^

Anonym sa...

ÅH här är det en till som är nyfiken på tårtan :)

Marie sa...

Attans! Jag som trodde att det var de som vann 30.000:-.

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos