Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 mars 2009

NYA SÄNGEN

Vad tycks om Amanda´s nya
säng då?? Till helgen flyttar den
in i hennes rum ;-)
Tycker den är superfin med dom
små månarna på!!
Dessutom är det en låda under
sängen - perfekt!!! Det behövs
med alla leksaker som hon har!!

bloglovin

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin säng hon ska få!
Och perfekt med en låda under, det är något jag skulle vilja ha till Edvins säng också :)

Kram

Anonym sa...

Den var jätte söt!!!

Anonym sa...

hej...nästan lika som vi har fått till Alva...av maggans grannar..
du du inte skika några bilder på Alva och Amanda till mig jag hade ju ingen kamera med juh....kram sara

Janeth sa...

Super fin säng och det kommer säkert fungera toppen för eran lilla tjej.
Vi har alltid dissat spjälsängar, lite pga. platsbrist men ocks för att det blir livsfarligt när barnen klättrar över kanten själva. Så alla våra barn är uppvuxna med utdragssängar, lite fusk med liten kant men det har alltid fungerat bra.
ha det gott!

Anonym sa...

Ja men visst, man måste ju ta chansen ;)
Hur är det med er idag då?
Vilken himla fin säng Mandis har fått! :)

Mina Prinsar och Jag sa...

Jättefin säng!
Vart har du köpt den?

Anonym sa...

Gud så fin!

Anonym sa...

Jättefin! =)

Anonym sa...

Jättefin, vart fick ni tag på den? Jag har ju säng, blev bara lite nyfiken =)

Anonym sa...

Jättegullig! Hoppas hon sover bättre i den! Ta hand om dig:) Tänk på att familjen är viktigast! Kramar

Anonym sa...

Verkligen en kanonfin säng hon ska få!
Du har lyckats kombinera både snyggt och praktiskt! :)

vintageretroprinsessa sa...

Trevligt värre med ny säng :)
det är ju stort jue :)

sen vill jag passa på att gratta din vackra dotter på hennes 2 års dag :)

ha det finast

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos