Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 mars 2009

PRESENTER FRÅN THAILAND

Moffan & Maggan var ju hit igår och hälsade på,
med sig hade dom presenter från Thailand ;-)
Leeloo fick busa av sig med Micki!!

Amanda fick tuffa Billabong kläder,
linne & kjol - blir kanon i sommar ;-)
~~~~~
Andreas fick ett par Billabong shorts,
som han ville ha ;-)
~~~~
Vi fick nya stilrena bordstabletter!!
~~~~
- Tack så mycket älskade Pappsen och Haggan,
oj.. jag menar Maggan, hihi ;-)

(För er som inte förstår skämtet så
är det för att Amanda säger Haggan och inte
Maggan, hahahha)


bloglovin

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och hoppas att du har haft en trevlig helg=)

Anonym sa...

Tycker du det? Bra att höra :) Jag tror att det blir bra åt mig eftersom jag aldrig kan ha vanliga bikiniöverdelar...

Fina kläder lillan fick! :)

Anonym sa...

Fin hon kommer att bli i sommar :)

Det påminner mig om Billabong shortsen och t-shirtsen Edvin fick av sin morbror när han var i thailand...dom har jag nästan glömt! ;)

Kramar

Anonym sa...

Nej, jag jobbar tyvärr inte några helger.
Är det till helgen ni ska upp?
Jag ska nog själv in på toddler och spana då. :-P
Ska dra med Joel in för att spana på ny vagn.
Blir en brio sitty, har jag redan bestämt, men han må ju få vara med och tycka till om färg. haha...

Anonym sa...

Finfina kläder på söta Mandis, snäll morfar & Maggan.
Jag har så ont i huvudet, migrän *synd om mig* =(

Helena sa...

Fin Billabong-outfit. Blir ju jättebra till sommaren!

Jag har gett dig en mammabloggutmärkelse!

Anonym sa...

Åh vad härliga sommarkläder! Längtar såå efter värme...
Hoppas ni har haft en bra helg! kram kram

Anonym sa...

Så söt flicvka :)

ps. jag lade till dig på bloglovin. Lägg gärna till mig med om du vill :)

Anonym sa...

hahaha Barn är ju helt underbara när de inte kan säga rätt.
Min lillebror kunde aldrig komma ihåg att mormor hette just mormor eller Maude. Så istället fick hon kallas "morfars flickvän" ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos