Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 8 mars 2009

NYKÄR??

Haft en super mysig f.m hemma hos lilla Fabian & mini bebisen Lisa ;-) Med oss hade vi paket till båda, Fabian blev ju 2år nyligen!!!

Amanda och Fabian har busat, lekt, slagits och tillslut pussats och kramats som värsta nyförälskade lilla paret, hihi ;-)

Så fort Irené skickat över bilderna sen idag ska ni få se - dom är sjuuukt söta :-D



bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis mailat dem nu ;)

Tack igen så mycket för presenterna! Det var jättekul att ses, trots att Fabbe var lite stökig.

Stor kram!

Anonym sa...

Du är en av mina favoritbloggar! In och kika på min blogg! :)

Ha en bra ny vecka!

Anonym sa...

Tja! Prima här, själv då?
Haft en hård helg och den var som vanligt alldeles för kort=(
HUr mår ni? Saknar er, vi måste ses snart! Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos