Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 mars 2009

BILDER PÅ MANDIS RUM

Lite bilder över Amanda´s rum!!
- Rosa ska det vara, hahaha
~~~~~~
- Anledningen att jag visar dessa bilder är att Eiraheidemo.blogg.se tävlar ut en stor Barbapapa wallie på sin blogg och för att vara med ska man visa bilder på barnens rum!! Visst borde jag vinna den söta rosa Barbapapan?? - Skulle ju passa utmärkt i Mandis rum..!!!

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka tuffa kläder hon har på sig på bilderna. Och vilket fint rum.

Allt är bara bra. Hoppas att allt är bra med dig också!

Anonym sa...

Självklart gör jag ett hjärta till Mandis! Vilka ord vill du ha med?
kram

Anonym sa...

Vilket fint rum! :D

Lycka till!

Anonym sa...

Åh vad fint hon har det, byrån, var har ni köpt den? underbart fin! Dock tänker jag inte köpa en rosa byrå till min son, men en grön skulle va fint=)

Anonym sa...

Jaa, där ser man! Superfint!!!=) Du e duktig du!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos