Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 9 mars 2009

NY HUSVISNING

Ikväll har vi varit på en ny husvisning, ut mot Huddinge - men som visade vara ett totalt renoveringsobjekt.. bläää.. fick ingen känsla alls över huset.. bara att leta vidare... suck...

Spännade dag på jobbet idag, kul med lanseringen samt att det var sååå många som hittat dit och som tävlar ;-) - Bra jobbat av mig och Sofie!!! Okej, resten av gänget oxå ;-) Läs om oss på Katrinsgoodiebag HÄR..!! - Tack för presentationen Katrin, hahaha :-D

bloglovin

7 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med husvisningen. Men ni hittar nog erat hus snart! Tror du inte det? ^^

Anonym sa...

Trist med husvisningen.

Anonym sa...

Fin kommentar du fick av henne :)

Hoppas du har en bra kväll!
Kram

Anonym sa...

hej fru holmgren :)
Inte vann jag idag inte..hehe..
kram från syster yster

Anonym sa...

Vart var det I Huddinge? Kul med presentationen av er. Kramis

Anonym sa...

Håller tummarna på att Ni hittar Ert drömhus snart.. Den som väntar på nåt gott..

Anonym sa...

Snart, Snart, SNART kommer vi båda att hitta våra drömhus *Intalar mig själv*, fast det känns inte som det just nu.....!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos