Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 9 mars 2009

SVACKA

Ojoj.. nu måste jag sova... sjukt trött... vet inte vad d är med mig.. gått in i en trötthets svacka kanske?? Beror d på d trista vädret kanske??

Har packat massor av paket nu på kvällen.. d är ju inte så att man har så mycket ledig tid.. :-o
Först har man jobbet för Katrinsgoodiebag, familjen, bloggen och barnbutiken Coolchildren.se sen ska man hinna ta hand om hemmet och umgås med vänner.. Hmmm....

Men men.. blir nog bättre så småningom.. ska ju få hjälp med bokföringen nu så d känns grymt skönt!! En sten som lättad...

Samtidigt som jag är trött och seg går jag ständigt med ett leende nu.. är bara så lycklig ♥ ♥ ♥

bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tack :) Jodå, det är bara bra med oss efter en tuff pärs med magsjuka ;) Hur är det själv då? Fullt upp har jag förstått :) Kram

Anonym sa...

Tror absolut att det är årstiden som gör en trött. Blir säkert bättre sen när våran och solen kommer :)

Med oss är det bara bra också. Ska snart gå och sova, ska upp och ha skola imorgon..

Kram

Anonym sa...

Hej vännen! Allt är bra med mig.. Hur är det med dig? :)

Haft en skön kväll?

MASSA KRAMAR!

Anonym sa...

Sötnos
Love you

Anonym sa...

Blåmärken får man nog räkna med när dom är i den åldern. Men visst kände jag mig hemsk när han fortfarande hade bulan kvar i pannan. Den var riktigt stor... :oP Dock hände själva olyckan när nattvaket hade honom så jag var inte ens i närheten. Men som sagt. Är sånt som händer.

Anonym sa...

Hoppas du piggar på dig snart gumman:) Ha en riktigt bra dag!

Anonym sa...

Du är värd att få gå med ett leende på läpparna =) kramis

Anonym sa...

Skoj att höra att Du är lycklig, det gör mig glad =)

En fråga, hur och när får jag min vinst från Pirajja-tävlingen?
Jag vill ju beställa kossan till Elin =D

Idag gick det jättebra att lämna Elin på dagis, det känns så skönt<3

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos