Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 30 mars 2009

FARBROR DOKTORN

I helgen fick Amanda fullt med blåsor i munnen, hela tungan först, sen spred det sig till kinderna och läpparna.. och förmodligen ner i halsen.. fick akut åka och köpa alvedon och någon lindrande gel. Hon har varit hysteriskt ledsen mest hela helgen.. gråtit, klängt och hängt på en hela tiden. Knappt sovit eller ätit ... Vet inte om d är något som kommit efter hennes förkylning i förra veckan. Iaf har tid hos läkaren nu på morgonen, hoppas på att dom kan pensla på något eller ge henne nåt mot blåsorna.. Lider verkligen med henne.. man vet ju hur ont d gör att ha EN blåsa.. tänk er att ha 50st.!!!! :-(

bloglovin

11 kommentarer:

Elin sa...

Stackars liten!
Har haft bara en blåsa i helgen, och dessutom på kinden...det lindrigaste stället men ändå tyckt lite synd om mig själv. Så jag kan tänka mig att liten verkligen haft ont! Men jag har hört att det ska gå något sånt nu?

Hoppas att hon kryar på sig snabbt!
Kramar

Amanda sa...

Men usch. Stackars liten. Så har jag också fått ett par gånger. Då var det allergisk reaktion. I mitt fall mot llypsyl. jag tålde inte den och fick då blåsor överallt efter att jag använt den.

Hoppas det ordnar sig för stackars Amanda. :o(

Karin sa...

Men huga stackers lilla tjej! :(

Ja som du säger, det är ju nog hemskt att ha EN sån där liten blämma, hur ska det då kännas för henne? :/

Irené sa...

Stackars tjejen! Fabbe är hemma från dagis idag. Han har hosta och lite feber. Men inga blåsor i alla fall som tur är! Hoppas verkligen Amanda kan få något som lindrar...

Kram!

Sandra tipsar sa...

Men fy! Stackarn. Hoppas att läkaren kan göra något för att lindra!

Marlene sa...

Det låter som höstblåsor http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=7696 ofarligt med inte så roligt :-(

PetramedAochE sa...

Nämen usch, lilla snuttan då!

Hoppas att doktorn kan hjälpa er och att blåsorna snart försvinner!

kram

Anonym sa...

Stackars liten!!

Hoppas hon kryar på sig snabbt!!

*kram*

Ulrika sa...

Lilla gumman:( Hoppas verkligen de försvinner snabbt! Ni får ladda med massor isglass:)
Kramar

Anonym sa...

Naawh, stackarn!!
Hoppas det blir bättre snart!

Det är ju jättejobbigt att bara ha en blåsa... Hoppan hon kryar på sig!!

Mia sa...

Men stackarn!
Fy va läskigt!
Jag som gnäller över en liten blåsa på tungan. :-O

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos