Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 mars 2009

OJ OJ OJ...

Ojoj, vad kommentarerna strömmar in ;-) Blir sååå glad..!! Tack söta ni, himla kul att veta lite om mina läsare. Lovar att jag ska försöka svara på alla inom kort.

Tog lite längre tid än väntat att packa och fixa med allt.. jag kommer att hämtas upp efter jobbet imorgon så åker vi direkt hemåt mot Norrland!! Så det är alltså Älskling som kommer att packa allt till bilen.. :-o Gissa om han kommer att glömma nåt?? Skulle nästan kunna starta en vadslagning om vad d är han glömmer.. sist var det min SMINKVÄSKA.!!! *gaaah*

Iaf, har packat alla kläder, lite leksaker för den långa bilresan, blöjor, välling och en massa annat. Resesängen får inte heller glömmas.. Får försöka hinna att packa det sista imorgonbitti som tandborstar och alla nallar som Amanda har i sängen!! Blir en jäkligt stressig morgon...
Håller på att tvätta oxå.. måste hålla mig vaken tills att den är klar.. måste ju ha mina jeans...!!

Jag kommer att ha datorn med mig, men som ni vet (ni som följt bloggen länge) att i vår stuga har vi inte den bästa uppkopplingen, så inläggen lär bli lite färre!! Men några ska jag iaf få till ;-)


Glöm INTE att vara med på
Muppsan´s tävlingar!!!

Tävla om ett presentkort värde 200:- hos Gangstar, tävla HÄR..!! (avslutas imorgon)

Tävla om en Hugg-a-planet från Ekolek, tävla HÄR..!! (avslutas den 25/3)

Tävla om ett lyxigt Fluffy Marshmallow kit från Fluffbabes, tävla HÄR..!! (avslutas 30/3)

bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir hon säkert jätte glad över! Edvin har en gammal som står nere i källaren. Toppen när man ska ner och tvätta att sysselsätta han med där nere :)

Vart i norrland kommer du ifrån? Blir lite nyfiken :)

Kram!

Anonym sa...

Jo, jag vet vart det ligger :)

Härligt att få komma "hem" och bara ha det mysigt! Ha så trevligt på resan hem :)

Kram

Anonym sa...

Ja visst är det fint! Härligt att du hoppas du också :) Jag behöver en massa tur, har än så länge inte vunnit en gång, av alla tävlingar! :)

Allt bra med er?

Anonym sa...

Härligt, vart till Norrland far ni ?

Kram
annsan

Anonym sa...

Va roligt att Ni ska komma upp. Vi har verkligen haft toppen väder de senaste dagarna. Så hoppas det håller i sig. Snön börjar ju försvinna lite smått, men det är enormt mkt kvar ändå. Kommer nog dröja länge innan vi får barmark.. Ha nu en riktigt trevlig helg! Kram från oss i Österlo

Anonym sa...

ooh gangstar tävlingen avslutas ju idag! :D :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos