Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 11 mars 2009

KVÄLLEN

Nu på e.m då jag känt mig lite bättre så har jag städat och fixat.. packat alla beställningar.. och tvättat lite..

Fast nu börjar magen bubbla igen.. får då och då springa på toaletten.. tycker d inte riktigt är som magsjuka... kommer liksom bara då och då.. Hmm...

Hockey på TV ikväll igen, betyder att Putte är här då!! Grabbsen sitter och spelar som vanligt om nästa målskytt, nästa utvisning m.m.

Funderar på att duscha nu, sen lägga mig i sängen!! Såå himla skönt att somna tidigt igår!!

Hämtat ut ett paket idag oxå - vad d är i får ni vänta med att se ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh så spännande med pket :-)

Anonym sa...

Ja, men det var nog bara min vanliga "akutmage" :9 Imorgon är det bara en vecka kvar tills ni kommer. Vad önskar sig Lillan i present då tro? Natti Natt. Puss Lillasyss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos