Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 12 mars 2009

DAGENS OUTFIT

Berättade om ett paket igår....
Här är innehållet..!!!
Den supertuffa Gangstar outfiten som
bloggade om för några dagar sen!!
~~~~~
Coola Gangstar kläder från
topp till tå..!!!
~~
Ni missar väl inte att tävla om ett presentkort
att shoppa snygga Gangstar kläder för??
HÄR hos Muppsan ;-)


bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt :)

Jag är redan med i tävlingen, och jag hoppas på tur :)

Anonym sa...

Gud så söt hon är!!!!
Koftan är bara så fin, den satt väldigt bra på henne. :-D
Tror du den skulle bli fin på Leo? hahahaha... Ibland önskar man att man hade en liten tjej också.

Anonym sa...

Så fint!!
Jag är redan med och tävlar =)
Jag vill ha klänningen samt byxorna Mandis har på sig till Elin.
Synd jag inte har råd för tillfället att shoppa loss.

Anonym sa...

snyggt.

Anonym sa...

sötnosen så fin hon var :)
bambi har samma lika klänning på sig i dag :)


ha en toppen helg :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos