Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 mars 2009

HOSTA & KRÄKA

Fy vilken morgon... Amanda hostar och hostar.. kräks och kräks.. Hostan hon har fått är inte nådig... Låter som hon ska hosta sönder nåt därinne... Liten då.. :-(

Vill och kan inte vara hemma idag från jobbet.. FAN oxå... Älskling kunde ta resten av veckan om d behövdes, bara idag som han inte kunde...

Vad ska man göra då?? Det är väl bara att vara hemma... :-( Får försöka jobba hemifrån..

bloglovin

14 kommentarer:

Marie sa...

Stackars liten. Hoppas att hon kryar på sig snart.
Kram

Anonym sa...

Vi hade samma problem med sängurhoppning med vårat mellanbarn. Vi nattar som ni verkar göra, dvs säger godnatt och går ur rummet när barnet ligger vaket. Rekordet med urhoppningar var 63 gånger tror jag mig minnas. Det slutade med att jag fick sitta på pass utanför dörren och gå in och lyfta i gång efter gång. Det var aldrig några tårar med i bilden så det var inte så dramatiskt. Ett lugt "Nu skall du sova. Godnatt." Efter ca 4 dagar gick det över.

Anonym sa...

men stackars liten! Hoppas snart hon är frisk och kry igen!!!
Leo har också haft hosta. Men inte så farligt ändå.

Michelle sa...

Usch fy, hoppas att hon kryar på sig snabbt"!!

MissyElliot sa...

liten. Hoppas att hon blir bra snart...

Anonym sa...

Uscha! Hoppas Amande kryar på sig!

Carin sa...

Krya på din lilla dotter *stackarn*

Anonym sa...

Stackars liten :-( *krya på kramar i massor*

Anonym sa...

Stackarn, hoppas det ger sig fort. Men hostan verkar vara långvarig som går nu. Kramis

Anonym sa...

Jobbigt när barnen blir sjuka. Inte alls skoj. Hoppas hon blir frisk fort.
Kramisar attis

Anonym sa...

Usch då, stackars liten och jobbigt för dig!

Men nu firar jag 10 000 besökare hos mig med en ny tävling!! =D

Det kanske kan pigga upp dig lite=)

Anonym sa...

Hoppas hon kryar på sig snart!
Hoppas allt är bra annars:)
kramar på er!

Anonym sa...

Stackars liten!
Hoppas att hon kryar på sig...

Vad tyckte hon om sin födelsedag då?

Kram!

Martina sa...

usch de e jobbigt min dotter på tre månader hostar med.. jobbigt när dom inte kan hosta upp slem utan kräks ist.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos