Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 6 mars 2009

SEX PARTY IGEN

Veckorna bara springer iväg.. nu är d fredag igen - helt sjukt..!!!

Imorgon ska jag ha ett "sexparty" igen, otroligt många som ringer och vill boka homepartyn nu. Fast jag kör bara högst 1gång/månad.. orkar inte mer. Nu då man jobbar mån-fre så vill man ha helgerna med familjen!!!

Söndag hoppas jag på att hinna hälsa på Irené med familj, så Mandis får busa med Fabbe och lilla nystillskottet Lisa!! Snusa bebis!! :-) :-)

Nu ska jag strax börja jobba, måste bara få i mig lite kaffe!! Ha en bra dag alla!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack =)

Jag tog mig in i Gansgstashopen, med hjälp av Åsas tips, igår - bara för att upptäcka att de har inte kläder som passar mina barn i stl! =(

Men, tack i alla fall & ha en underbar dag! <3

Anonym sa...

Ha en bra dag och en underbar helg!!! (Tack för samtalet när jag fyllde år, jättekul att få surra lite) Kramisar från oss

Anonym sa...

Hej

Kikar in med en hälsning från Thailand. Vi har det underbart och njuter för fullt.

Kram Åsa

Anonym sa...

Hejsan!
Bara bra häran, själv oxå? :)

Jeanette sa...

undra så flundra när ni kommer hit då, det är ju liksom snart 8 månader sen, och 4 mil ifrån varann...skämmes på er !!!!
Nädå, förstår att det är svårt utan körkort syster yster..
kram kram

Anonym sa...

Toppen! Har lagt till dig nu iaf. :)

Anonym sa...

Hoppas du får mycket sålt i morgon då'!!!!!! kram

Anonym sa...

Kameran kostade 2600 om ja inte minns fel =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos