Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 7 mars 2009

PAKET TILL AMANDA

Då vi kom hem idag så kom Mobba och hälsade på, med sig hade han en massa presenter till Mandis.!! ;-) En superfin ängel tavla och ett bauta stort Pokemon gosedjur - Tror Mobba tyckte att Amanda har dåligt med leksaker i sitt rum.. - Tar inge mycket plats alls.... :-o Tack söta Mobba iaf..!!
Snart ska jag dra iväg på helgens sexparty, har packat och förberett allt, bara jag som måste fixa till mig nu. Börjar redan vid 17.00 så blir inte så sent..!! Helt okej tid att köra ett homeparty en lördag.

Vad har ni för er ikväll??

Är det Melodifestivalen som gäller??

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken mysig gosesak=)

Anonym sa...

Japp, Melodifestivalen i brist på annat kul:)

Anonym sa...

hej!
allt är väl bra med oss.
Med er?
Våra datorer har kraschat så jag har blogg abbstinens och är hemma hos systern ikväll för att sitta vid datorn hehe
kram Linda

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos