Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 29 mars 2009

KALAS NR 2

Öppnar paket med Mobba ;-)

Barbapapa tårta och prinsess tema på
kalaset!!!

Mina älskade syskonbarn
- Jennifer & Mirabelle

Fabbe & Amanda pussas som vanligt ;-)

Mosters gofisa som är så duktig!!

Åsså knäppisarna ;-)
- Amanda & Moster
~~~~~~~
Alla dekorationer, glas, tallrikar,
duken, serpentiner, ballonger
- ja allt, kommer från Kalasbolaget!!
Allt med prinsesstema!!!
- Man får verkligen MASSOR
för pengarna hos dom!!!


bloglovin

4 kommentarer:

Irené sa...

Kul att se bilden på Fabbe och Amanda =) Maila gärna över om du vill. Kram!

P.S. Tårtan var grym!

Irené sa...

Förresten! Angående pussbilden, kolla in Amandas grepp om Fabbes hals! Hon försäkrar sig om att han inte ska springa undan haha =)

Miss M sa...

Jag älskade Barbapappatårtan *så söt*
en sån ska jag beställa till min guddotters 4-års dag :)

Anonym sa...

Jättefina bilder!
Väldigt gulligt med pussar och kramar! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos