Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 13 mars 2009

SAMMA SKIT

Lika dålig i magen än.. Hoppas verkligen att d går över snart annars får jag en extremt trist helg... Inget planerat men ändå..

Har ångest av att inte jobba så försöker jobba på så gott d går hemifrån istället..

Ska slänga i mig mera blåbärssoppa nu.. Hörs senare..!! ♥

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan, är inte alls avundsjuk på dig... Hur länge har det hållit på nu för dig?

Mina barn har båda varit magsjuka.. fast de har kräkits bara, om nu det är s bara.. Noel är på dagis idag, men Sara får vara hemma och kurera sig.. Vill inte riskera att det går runt runt på dagis heller.
Önskar jag hade vitpeppar korn hemma, säjs ju att man ska svlja dom hela med ett glas vatten och att man då kanske slipper maginfluensa.. Många säjer att det funkar..?
har du hört nåt om det??

Krya på dig nu

//KRam

Anonym sa...

Uscha...krya på dig gumman.

Kramar

Anonym sa...

Stackars Dig *krya på kram*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos