Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 mars 2009

TYPISKT....

Idag har lillan sovit på dagis... - otippat... men vad blir följden av d då??? - Hon sover fortfarande inte...!!! Så nu ska jag borsta tänderna och sen försöka få med henne till hennes säng så hon somnar... just nu ligger hon med Pappa i sängen och tittar på "Brian" - ni vet hunden i Family Guy ;-)

Blir en tidig kväll ikväll också.. känt mig alldeles snurrig idag på jobbet... dom tyckte jag såg ut som ett lik också så... :-o Kände mig så också vill jag lova...!!! Imorrn är d nya tag ;-) Hoppas på en bra natt utan en liten Skrutta som väcker oss!!!!

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hålla tummarna för att ni får en bra natt!

Kram

Anonym sa...

Jag längtar tills vi ses igen! Hoppas det inte dröjer så länge.. Ta och skriv upp vilka helger du är ledig framöver och meddela mig, så tittar jag ybussar! Puss Lillasyss!

Anonym sa...

Jisses, vad olika ungar är. OM Fabbe inte sovit på dagen blir det inte roligt på kvällen.... =/

Kram, vi ses i morgon!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos