Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 mars 2009

ÅT SKOGEN..!!!

Vad har hänt med Stumpans sovrutiner?? Dom har helt gått åt skogen!!! *gaaahhh*

Inatt kom hon in kl. 02.00 !!!!!!! Lika glad och nöjd som igårnatt.. men som tur var somnade hon med en gång då hon fick komma upp och lägga sig. Försökte bära in henne en gång till sitt rum igen men efter bara någon minut så kom hon tebax igen.. :-o Ja, ja... lika bra att få ligga kvar då... Men NÄR vaknar hon sen igen då??? Halv SEX.!! Åh herregud.. vi har nog varit dåligt bortskämda i 1,5år då hon sovit jättelänge varje morgon!!!

Iaf, gjorde henne iordning sen fick Älskling lämna henne på dagis.. lyckades somna om i en halvtimme iaf.. väl behövligt...!!!

Tänkte jag skulle köra en fråga idag igen, idag undrar jag vad mina läsare arbetar med??

Vad jag gör vet ni va?? Jobbar som försäljare för Katrinsgoodiebag.se - idag är sista dagen ni kan vara med tävla och vinna veckans kanon produkter, bl.a en I-pod, väggdekorer, make-up m.m.

bloglovin

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar som personlig assistent. ^^

Anonym sa...

Just nu är jag en arbetslös undersköterska och barnskötare :-)

Anonym sa...

Jag jobbar som ekonomiassistent

Anonym sa...

Jag jobbar på cafe :)

Anonym sa...

jag jobbar ju på ett äldreboende som du vet, ny tävling i min blogg också !! hoppas du tänker vara med!

Anonym sa...

Ha ha... Tyckte väl att du hade det lite för bra. ;-)

En för tllfället föräldraledig lärare är jag.

Sofias o Adams vardag sa...

Jag är mammaledig sjuksköterska;)

Anonym sa...

Jag jobbar som socialsekreterare på ekonomiskt bistånd.

Mina Prinsar och Jag sa...

Hej!
Känner igen det där med sovrutiner som är upp och ned, för tillfället kör mina killar varannan natt. Inatt hade Adam magknip i flera timmar!! Dår se vad som händer den här natten! Längtar till att få sova typ 8h utan att bli väckt!!

Jag vet inte om du har listat ut det, men jag jobbar ju med min butik Minipeople ;-)
Innan det så var jag undersköterska på KS... men dit kommer jag nog inte gå tillbaka.
Ha det bra!

Anonym sa...

Jag jobbar som Undersköterska inom hemtjänsten i Fränsta=) Super bra blogg! Är en trogen läsare!

Anonym sa...

Jag är tyvärr arbetslös.

Hoppas Amandas sovrutiner ordnar till sig snart!

Ha en kanonkväll! :)

Helena sa...

Jobbigt när sovrutinerna rubbas. Hoppas det rättar till sig snart!

Jag arbetar som läkarsekreterare på vårdcentral.

Anonym sa...

Ekonomiassisten, men det visste du redan =)

Mia sa...

Jadu, än så länga urfattig student. Men snart Husfru. :-D
Är tjänstledig från receptionsjobb.

Vi har också vart bortskämda med sovandet här.
Leo sovar alltid, nästan alltid, hela nätterna. Men vaknar alltid strax efter 06:00.
Så sovmorgon har det aldrig vart på tal om.
Men hoppas att Mandis kommer till ro om natten och sover i sitt rum. För även om det blir tidiga mornar, så är det skönt om de sover själva.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos