Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 mars 2009

SNÖKAOS


Fy f'*n vilken morgon.. det går inte att köra en barnvagn med små hjul i oplogad snö.. hjulen blir till stora jäkla snöbollar.. promenaden till bussen som tar högst 10min tog imorse minst 20min.. suck.. Amanda klagade över "mamma öga" hela tiden.. gjorde väl ont i hennes stackars små ögon då d blåste så mycket.. bara att dra över regnskyddet och traska vidare i snön...

Suck.. är d samma väder imorrn får Älskling lämna henne på dagis... :-o

Dyngsur och håret åt alla håll samt sminket helt borta då man kom fram till jobbet... Skoj!!

Men inte har jag varit på dåligt humör idag för det, fortfarande leendet kvar ;-)


Snöar det hos er idag oxå??

I väntan på bussen imorse!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej =( inget mail.

Anonym sa...

Här toksnöar det =(=(=(
det suger!!

Anonym sa...

Jaaaa =) nu fick jag Ditt mail, tack.

Anonym sa...

he he he, kan inte låta bli att tycka att ni gott kan ha å...;-)

Kramen!!!

Anonym sa...

ÅÅå, saknar na` søtjæntan! /Tok- Nina

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos