Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 mars 2009

FAN OXÅ..

I kvällens tristess tittar jag på "Den rätte för Rosing" - så illa jag vet...

Ännu mer illa då jag vet vem som "vinner" ... Bläää...

Har livat upp med ett glas vin iaf... Någon fler som tittar på Linda Rosings patetiska program?

bloglovin

7 kommentarer:

Nettan sa...

Nopp. Undviker dom flesta realityshows. Och hur mediakåt, ursäkta ordvalet, får man vara. Kan inte vara mycket till liv hon har. Men vad vet jag;-)

Anonym sa...

Hej!!
Här e allt bra!! Toppen! jag glor med! Jag kollar klart oxå på rosing.hehe..Har en kompis som e med...pinsamt!!!! Han gör ju bort sig!HAHA!!! Han e faktiskt en bra kille men visar inte sig...Vem vinner! Du måste berätta ju=) JAG LOVAR ATT VA TYST!!

Lilla livet och jag sa...

Åh jag med! Men snälla berätta vem som vinner så man slipper titta nått mer! Haha!

Anonym sa...

Nej! Usch, får rysningar bara jag ser reklamen! H**a i tv på bästa tid...Vad är det för killar - "Jag tycker hon verkar smart o trevlig..."
Ja hon har ju hatf sex i tv en gång tidigare så chansen finns ju att scoora!
Hoppas allt är bra med er!

Anonym sa...

Hehe, jaa jag tittar! Ja älskar såna program! ;) Men vem vinner? ;) Nyfiken nyfiken =) =) Kram från mej!

Anonym sa...

jaså hur vet du vem som vinner??

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jo jag tittade..men ja, vad ska man säga..Pest eller kolera?! Att Linda är som hon vart är ju ingen nyhet..men hur tänker killarna som ställer upp på spektaklet =0 Jag tror att 99.9% av dem fått betalt för att vara med!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos