Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 12 mars 2009

PRESENT TIPS

Mindre än två veckor innan
Mandis fyller 2år!!!
Många som frågar vad dom ska
köpa, här är ett litet tips,
den underbara Lumilove Barbapapa
nattlampan!!!
~~~~
Finns att köpa hos Saker&Sockor,
Dunderbutiken säljer den billigast!!

bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!! Den vill säkert Elin oxå ha när hon fyller 3 =)

Anonym sa...

Den är jätte fin den där lampan!

Sitter och grubblar också på vad jag ska köpa till Edvin när han fyller 2 i maj. Och varje gång jag funderar slås jag av tanken va fort tiden går...blir han verkligen så stor redan?

Ha en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Den är verkligen jätte söt!

Anonym sa...

Gud så mysigt med Barbafigurerna. Min äldsta tje (snart) älskade dessa figurer när hon var liten. De var ju jättepoppis då. Vart man än såg så var dessa figurer. Ha det bäst.
Kram
attis

Anonym sa...

Den är underbart fin den lampan!

Anonym sa...

Den där lampan kikar jga på varje dag nästan. Den är superfin!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos