Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 17 mars 2009

OSTFRALLA & PAGO

Har precis slängt i mig en ostfralla och en Pago juice, den med morot i.. *mums*

Varje morgon då jag inte hinner med frukost hemma blir d att springa och köpa och ta med till kontoret!! Jag är alltid 30min tidig till jobbet så jag kan sitta och softa innan jag börjar jobba. Himla skönt ;-)

Vilket skit väder vi har idag.. trist jäkla regn.. Är det regn hos dig också??

Vet inget direkt om mina läsare så idag undrar jag vart i detta land ni befinner er i??

Ha en bra dag alla.!!!!

21 kommentarer:

Michelle sa...

hej, i sunne värmland skiner solen!!! Hoppas du får en bra arbetsdag.

Michelle

Anonym sa...

God morgon gumman! Jag befinner mig lite utanför Nyköping, och ja, det regnar här med. Hoppas du får en kanonbra dag! Kramar

Anonym sa...

Här är det strålande solsken idag igen! Härligt!

Jag bor i en liten by som heter Ramsele :)

Ha en härlig dag!
Kram

Anonym sa...

Här i Skåne (Helsingborg) är det sol men det stormar som f*n.

Jag brukade också vara minst en halvtimme tidigt till jobb...skönt att starta lugnt.

Ha en bra dag.

Kramar

Anonym sa...

soligt värre här :P

ja jag sitter ju i vindelns kommun jag. Hoppas du får en bra dag i regnet

Anonym sa...

Jag bor i Umeå och här är det strålande sol och 4 grader varmt idag!! Äntligen måste jag säga!

Anonym sa...

Vi har strålande sol och 11 grader varmt här idag :-) Ska ta med mig tjejerna ut på långpromenad snart.
Kram

Anonym sa...

Västerbottens inland, glesbygd, liten kommun mindre än 3000 inv.
Sol, fint, takdropp =)

Anonym sa...

God dag!
I hudiksvall är de 10+ och sol ute så skönt! Hoppas solen kommer till dig oxå! Så härligt känns som de nu äntligen ska bli vår!

Ha en bra dag på jobbet!

Kram Anna-Karin

Anonym sa...

I Göteborgs södra skärgård finns jag :)

Anonym sa...

Hej!
Här i Bergkvara, Småland är det soligt och ser skönt ut. Men det blåser dessvärre en hel del!!

Anonym sa...

i fränsta,solen skiner,men det blåser...

Carin sa...

Hejsan!
Befinner mig i östergötlands Motala
här skiner solen

ha en bra kväll

Anonym sa...

hej. allt är superbra. har varit förkyld i flera veckor men nu är allt OK. hur är det själv?

hade regnat här inatt...trodde det skulle börja regna när jag gick ut i fm....men istället så klarna himlen upp, o nu skiner solen! :D

ha det så bra.
kram kram

Stork Foto sa...

OI! så fin blogg!!! Hvordan fikk du denne utsenden på bloggen! likte det utrolig godt! sånn vil jeg også ha. Kunne jeg fått html- koden på bloggen din! hehe

Anonym sa...

I en vackert belägen by i västernorrlands inland, i en härlig dalgång, nära till fjäll och stad ;-)
Fränsta....

Kram!!!

Anonym sa...

Visst är det skönt att komma tidigt till jobbet?
Jag tycker det. Men jag kanske är lite skadad. haha...

Anonym sa...

Sundsvall.

Maria sa...

Helloj

Härnösand där sitter jag =)

Kram

Fangoria sa...

Härnösand...=)

Anonym sa...

Hej hej! Här har vi haft strålande sol i ett par dagar nu. Ofattbart - eftersom jag sitter i (vanligtvis regniga) Borås. ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos