Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 6 mars 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Är inte den här Gangstar outfiten
hur cool som helst??
Tror dom här kläderna måste finnas
i Mandis garderob..!! :-o
-------
Just for the record, dom svarta byxorna
heter Amanda ;-)
-------
Ni missar väl inte att tävla om ett presentkort
att shoppa loss snygga Gangstar kläder för

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sån mössa skulle jag också kunna ha!!

Tänk om man själv skulle ha fått bära såna där kläder när man var liten, istället för några urtvättade disney-collagetröjor och någon orange backstreet boys t-shirt;) Men det var tider det också;) Med sin charm. Trevlig kväll!

P.S Tävling i min blogg.

Anonym sa...

Jag bara älskar Gangstars kläder!!
Albin har ju typ det mesta från både höstkollektionen och vårkollektionen =P
ska på ett till party nu snart då ska ja köpa mer =) köpte ju "bara" tio plagg sist ;)
så släpps de ju 10 nyheter snart :D längtar!!

Anonym sa...

Riktig snygg outfit!
Det är klart att hon vill ha dom där kläderna ;)

Kram

Anonym sa...

Säger som Nikita.. Oskar har ganska mkt både från årets o tidigare kollektioner, fast han bara är 7,5 månad. Mössan är verkligen hur fin som helst på. Ska ha eget party i April. Längtar tills att få se nyheterna..

Anonym sa...

Jättefint!! Jag skulle kunna tänka mig de kläderna från Gangstar till Elin oxå =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos