Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 mars 2009

MARKNADSCHEF??

I helgen har Katrin, Robin och Anna varit på kryssning, en del av gänget från Katrinsgoodiebag.se - iaf.. en blond tjej hade kommit fram till Katrin och sagt att hon känner mig... :-o - Muppsan?? hade Katrin självklart sagt på en gång.. varpå tjejen var lite fundersam.. nja.. men Madeleine Hellberg.. hon jobbar som marknadschef... hahaha... jaha...

- Kan bara vara någon hemma i skvaller Fränsta.. för det första är Hellberg mitt gamla efternamn innan jag gifte mig.. samt att ryktet har spridit sig till att jag tydligen är hennes marknadschef... hahaha... d är roligt vad folk gillar att prata.... tragiska lilla Fränsta..

Sorry.. men så är d.. längtar inte tillbax en sekund heller.. :-o


bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ta det som en komplimang :)
Smygläser din blogg då o då :)

Kram Ellinor
(som också vet en hel del om skvallret i fränsta) :)

Anonym sa...

Äh, bara å skaka av sig å stänga öronen det :) Trivs som fisken i vattnet i vackra Fränsta jag :)

Anonym sa...

Haha, det är bara att suga åt sig och vara glad att dom tror att du är marknadschef :)

Kram

Anonym sa...

smygläser lite :)

Marie sa...

Haha jag håller med dig helt och fullt. Man kan ju knappt byta skosnören utan att vissa måste rapportera vidare.
Jag tycker att jag har fullt upp med mig och min familj, skulle aldrig orka hålla reda på resten av kommunens invånare också...
Kram

Anonym sa...

Djungeltrumman går snabbt den. :-D
haha.... Men marknadschef är väl inte så illa?! ;-)

Anonym sa...

tråkigt att du känner så om din hemort. man undrar vad som hänt för att få dig att känna så.

Anonym sa...

Ja det är inte MIG hon träffat...
;-)
Fränsta, ja vad säger man, till viss del håller jag med, till viss del inte, skulle ju inte bo kvar om jag trodde det var för hemskt men pratas kan det som på alla andra små ställen, ska man vara befriad från skvaller måste man ju bli storstadsbo :-) Har själv testat på storstaden och för min del kan jag stå ut med lite skvaller bara jag slipper stressen, men det är ju JAG det :-)

Ha en fin dag!!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos