Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 14 mars 2009

LÖRDAGSMORGON

Trodde vi skulle få lång sovmorgon då Amanda somnade rätt sent igår... men vid 08.00 tiden så hör jag henne ropa på Mamma.. "Mamma ängen" - Översatt "Mamma sängen", hon kanske är rädd att jag inte vet vart hon är, hehe..

Nu väntar jag på att klockan ska bli 9.00 så jag kan springa på affären.. akut sugen på ägg.. ja, jag vet.. kanske inte d bästa för magen.. Men idag är första dagen magen inte bubblar och gör ont..!!!
Så lika bra att fira med äggmackor till frukost ;-)

bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nä usch, det var äckligt! :D

Allt bra med er idag?

Anonym sa...

För mig är kl 8 en rejäl sovmorgon. Brukar ni få längre sovmornar än så?! Avundsjuk!

Anonym sa...

Men heej!!
Damn it vilken snygg bloggdesign! Riktigt fin!=)

Allt e nog så toppen det kan bli, galet lycklig =D

Bor ni kvar i stockholm? Trivs? :)

Å du, kommer du till klassträffen?
Vore ju kalas skoj att träffa alla & se vilka de blivit :-)

Kramez!

Anonym sa...

Klockan 8 är ju sovmorgon... i alla fall här hemma ;)

Har haft en kanondag, nu har man shoppat så man är nöjd för ett tag :)

Hoppas din dag varit bra och att du är bättre i magen!
Kram

Anonym sa...

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er. Haft en bra helg?

Tänkte höra med dig hur tusan man får in bilder i sidan på bloggen, jag har lyckats en gång men nu ville jag lägga till lite webshoppar... får dit länkarna men bilderna visas inte... Tänkte även lägga till din där om du har någon bra bild man kan använda.

Vi hörs

Anonym sa...

Go'morgon, hur är det idag, va ska Du/Ni göra?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos