Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 mars 2009

LYX

Visst är det lyx att få komma hem med middagen klar på bordet?? ;-)

Nästan värt att jobba 3 timmar längre varje dag och få komma hem till ett dukat bord..!!! Så himla skönt att slippa laga maten.. :-o

Har precis badat med min lilla Skrutta, nu leker hon en liten stund innan det är dax för vällingen. Älskling ligger i sovrummet och spelar X-box.. nyaste NHL tror jag d är... - Mogen kille ;-)

Har precis idag insett att det är NU på lördag som min lilla Amanda, min lilla bebis fyller 2år!! Det är helt galet... :-o Jag har ju knappt handlat några paket...


Ni måste hjälpa mig, vad köper man till en liten tjej som har ALLT??

Kommer självklart att sätta in pengar på hennes fondkonto men hon ÄLSKAR ju paket så måste ju bli några iaf... Vi åker till vår stuga i Hassela på torsdag redan och ska tillbringa helgen där, ska bli sååå himla mysigt!! På lördagen är det dessutom angeltävling som grabbarna ska vara med på. *längtar*


bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stora tjejen nu! Kommer att ha samma problem med paket nu när Edvin fyller 2 år i maj. Men det finns ju säkert något man kan köpa, det är som sagt själva grejen med paket som dom älskar :)

Ikväll ska jag se på "familjen Annorlunda" sen ska jag måla (förhoppningsvis) sista lagret med färg på Edvins säng.

Hittar ni på då?
Kram

Anonym sa...

SV: hehe tack tack! jo allt fint med oss med er också?

Vad blev det för mat? ;)

Anonym sa...

ja tänk vad tiden går fort,min lilla Nellie fyller 5år i sep.fattar ej vart åren har tagit vägen,
mmm va gott att slippa laga maten själv,
ha en toppenkväll

Anonym sa...

Åh, ja det är lyx när man får middagen serverad! Det borde man få oftare än man får!! ;)

Inte en aning om vad du skulle kunna köpa till Amanada. Kanske en liten hoppkossa? Hihi.

Ha en kanonkväll!

Marie sa...

Jasså de tänker vinna lite kosing. ;-)
Kram

Anonym sa...

Inte alltid lätt med paket :)
ibland kan upplevelser vara nåt :)
tex djurpark :) eller badhus och såna grejjor :)

Ha det finast har vart dålig på att kommentera :)

sorry :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos