Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 september 2008

VINNAREN

Nu är Rockefella tävlingen avslutad..!! Och jag vet vem som vunnit ;-) hihi..

Ett stort GRATTIS till Lilla Skrubben..!!!
Hör av dig till mig med dina adress uppgifter och vad du
önskar från Rockefella´s sortiment samt storlek..!!
Önskar jag hade kunnat dra fler vinnare då ni var såå många som var med..!!
TACK även till Rockefella för samarbetet..!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nähä, inte min tur nu heller.
jag är inte alls bitter! ;-)

Grattis till den lycklige vinnaren! :-D

Anonym sa...

Ja, Leo är tung, men han är inte så knubbig. Han var ju 81cm då vi var på bvc senast. alltså vid 1år.
OCh då vägde han strax under 12kg.
En rejäl liten bit. hihi...

OCh du... Jag tror nog att DIF får storspö av TIK! ;-)
Bara för att jag skriver det så kommer säkert Timrå åka på storspö. haha...

mamma sandra sa...

Tack o tack! Är överlycklig =))
Ska bara bestämma mej så mejlar jag dej ;)

Ha det så bra! /sandra

Anonym sa...

Ja han är ju så söt & duktig=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos