Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 september 2008

AJ

Jäkla bajs... igår kväll då jag jobbade lyfte jag en patient illa och det bara small till i svanken på högra sidan.. *aajj*
Optimist som man är så bet man ihop och tänkte det går över om man fortsätter jobba och röra på sig.. - Idag kan jag knappt röra mig.. :-o
FAN vad ont d gör... sitta gör ont, stå gör ont.. böja sig ner ska vi inte prata om..
Ska testa att stretcha en massa idag och se om det hjälper.. ska ju jobba ikväll oxå..

Ska hinna med massa annat oxå, pajade en nagel i helgen så ska till min nagelteknolog vid 13.00, Leeloo ska oxå få följa med ;-) Sen ska vi hämta upp Mandis på dagis, gissa om barnen kommer att vilja busa med Leeloo...!!?? Lovat fröknarna att jag skulle ta med henne idag!!

Innan det ska jag hinna med en del jobb.. Ska ta och köpa mig en laptop nu på förmiddagen oxå.. något bra tips på en bra och ganska billig??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Från en vän till en annan...
Kom ihåg att skriva ner skadan ifall att den ger besvär i framtiden... För att man ska får det klassat som arb skada MÅSTE det finnas dokumenterat... Varit med om samma fenomen själv! Kram från Norrland

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos