Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 29 september 2008

VILKEN NATT

Amanda somnade för kvällen redan innan 20.00, gud så skönt...

MEN - vid 03.00 vaknar hon, har tänt sänglampan och står upp med sin fisk och ropar på Mamma, KLARVAKEN..! Hon är helt säker på att det är morgon då.. GAAAHHH..!!

Fick ta med henne upp och visa att det fortfarande var mörkt och att alla sov,
sen försökte jag på alla vis få henne att somna om.. efter x antal vaggvisor, vyssjande, kramar och slutligen välling så slocknade hon.!! Efter en timme kanske..
Trött, jag?? - Kanske lite.. Inte fasiken kunde jag somna om heller förrän efter 05.00

Sen sov hon vidare till ----> 09.30 - Tror hon kan behöva sova en massa, fast idag får hon inte sova nå länge efter lunchen.. palla en till natt då hon vaknar och ska upp..

Nu ska jag kolla om några betalningar kommit in och sen skicka iväg dom beställningarna!!

Sen kommer Svärmor hit med vår bil som hon lånat i helgen, bjuda henne på lunch ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jobbigt när de små tror att det är morgon.
Har Mandis haft sånna nätter där hon vaknar och bara gallskriker?
Leo har sånna nätter, ibland tar det ett par timmar innan han fått ro och somnat om. Sjukt jobbigt!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos