Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 29 september 2008

STJÄRNORNA PÅ ISEN


Nu har stjärnorna avslöjats, fast jag har ju vetat om d ett tag *fniss*


Här är dom:

- Josefine Sundström & Johan Lundqvist

- Malin Ewerlöf Krepp & Filip Stiller

- Marie Serneholt & Niklas Hogner

- Josefin Crafoord & Aleksander Iversen

- Lulu Carter & Lukasz Rozycki

- Torgny Mogren & Lotta Falkenbäck

- Christian "Kicken" Lundqvist & Åsa Persson

- Markus Fagervall & Johanna Götesson

- Tony Irving & Malin Hållberg-Leuf

- Jesper Blomqvist & Alexandra Schauman

- Lars Frölander & Gabrielle Sobin

- Rafael Edholm & Cecilia Bierich

Läs mer om de tävlande HÄR..!!

Gissa vem jag vill ska vinna?? ;-)


På lördag visar TV 4 premiären av "Dancing on Ice"

1 kommentarer:

Anonym sa...

Köp inte hårfärgen jag köpte om du vill bli brunhårig=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos