Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 12 september 2008

LUCKY ME

Då jag gick till affären förut och handlade till middagen, lite grönsaker och lite snacks tills ikväll, för en hunka ungefär.. på vägen hem strax utanför Konsum så hittar jag en ---> 100:a lapp..!!

Kollar mig omkring, en gång till.. plockar upp den.. Smusslar in den i jackan sen fort hem.. Usch, vad skamsen jag kände mig.. okej en tia eller en tjugolapp... Men en hundring..?? Fast det är väl finders keepers.?? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ny adress till min blogg!:) kram

Anonym sa...

Definitivt! Hade inte du tagit den hade garanterat någon annan gjort det. =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos