Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 september 2008

MANDIS = BÄST

Fasiken vad duktig hon är min lilla Skrutta ;-)

Gjorde massa tester först eller kollade hur mycket hon kunde...

- Måla på papper
- Bygga klossar
- Hitta klossar som var gömda
- Prata
- Veta olika kroppsdelar

Och säkert nåt mer mesigt... räcker det inte att man själv berättar vad hon kan och inte..??
Blir ju blyg ju :-o Inte träffat BVC Maria på 4-5månader och nu var det även nån praktikant med..

Sen var d iaf dax för vägning och mätning - allt perfekt, följer kurvan som hon ska!! :-)
18månader - 11,2kg och 84cm

Slutligen, - sprutan..!! Usch, jag hatar verkligen sprutor.. men ville inte att min nervositet skulle gå över på Amanda.. bara att bita ihop...
Men grejen var den att hon brydde sig inte, satt alldeles stilla och bara tittade på sprutan då hon satte den i armen, inte ett pip eller en tår :-o Shit, du är ju så duktig gumman!! Mamma sååå stolt över dig..!! :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hon väger mindre än vad Leo gjorde då han var 1år. :-P
Jag har ett litet monster. ;-)
Kan ju tillägga att han äter allt! haha...
Har du något datum för starten då?
Jag är ju nyfiken som tusan nu! :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos