Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 23 september 2008

SOVMORGON

Idag tog jag och Leeloo oss en välbehövlig sovmorgon *skönt*

Har kliat så in i bomben inatt och självklart har jag kliat och AAAJJJ vad ont d gör att klia på blåsorna.. varför ska man glömma så lätt då man sover?? :-o
Har lite svårt att komma ihåg att ta tabletterna oxå.. var 4 timme ju..?!! Har ställt mobilen nu på alarm.. lat.. hmm.. japps ;-)

Nu ska jag försöka få lite mera jobb gjort.. Inväntar alla leveranser bara, sen ska ni - Muppsan´s läsare få förhandstitten på den nya barnklädes webshopen ;-) Bara massa snygga märkeskläder till ditt coola barn ;-) *weeee*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska bli så roligt =) *längtar*

Anonym sa...

Gud så jobbigt med en massa kliande och ätande av tabletter. :-(
Stackars dig!

Anonym sa...

Spännande!!! Hoppas klieriet ger sig snart. Kraims

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos