Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 25 september 2008

SHOPPING

Idag har jag och Maggan varit på en liten shopping runda..!! Var tvungen att köpa in lite kontorsmaterial..!! Självklart blev d massa annat oxå då Mandis var med.. :-o
Hon är duktig på att plocka i kundvagnen en massa..

Blev nya mockasiner, strumpbyxor, barn pennor, nalle i form av en chihuhua, dock kläder, whiteboard tavla i form av rosa prinsess krona, pyjamas och en massa annat små kraffs..

- Sen blev d självklart fika ;-)

Hem sova lunch och bokföring..!! Tack Maggan för fikat och all hjälp..!! Mandis tackar för grismasken oxå, *oink oink*

Lagom till öppnandet av webshopen har min dator gått sönder, eller grafikkortet.. så har den i felsäkert läge nu.. det är det enda som fungerar.. Tur att min snälla bror kommer ikväll och hjälper mig!! :-) *tack tack*

Nu ska jag kolla till potatisen och laxen, måste ha maten klar då Älskling kommer från jobbet och Andreas kommer från optikern, - testat ut nya linser.. Jo, måste ha maten klar eftersom det är hockey ikväll på Hovet, DIF-Färjestad..!!! HEJA DJURGÅRDEN..!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Färjestad!! ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos