Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 12 september 2008

FREDAG

Känner att bloggen blir lidande då jag jobbar så mycket nu... *sorry*

Fick oss en rejäl sovmorgon imorse - vi sov till 9.00 alla tre - jag, Mandis och Leeloo ;-)

Nu sover Mandis igen och jag försöker jobba på så gott jag bara kan.. så kan inte sitta här och
blogga.. :-o

Ha en bra dag alla!!

3 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

Grymt snygg och ren blogg !! När jag vart inne på din och sen går in på min blogg så ser ju min ut att va helt rörig!! Men det kanske passar mig huvud.. haha
Snygg blogg!!

*~Miss Attitude~* sa...

Ja jag gillar svart/rosa som bara den, men håller på att försöka lista ut hur jag får bort den gröna färgen.. haha det tar lite tid när man inte är en super häftig htlm-människa.. =)
Men snart kommer jag på det. ;-)

Ha en super trevlig helg!

*~Miss Attitude~* sa...

Nu vet jag inte om min förra kommentar kom med för allt bara stannade upp och sen försvann alla internet sidorna.

Men i alla fall så ja, jag gillar verkligen svart/rosa kombinationen. Jag håller på med att göra om min förnärvarande, jag hade den hel svar förr men så ville jag ändra mall och aaaallt bara försvann då.. suck..
Så nu ska jag bara lista ut hur jag får bort det gröna och gör om det till svart... =)

ha en trevlig helt!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos