Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 september 2008

LÖRDAG MORGON

Gomorron mina underbara läsare..!!

Trodde jag skulle få sovmorgon men icke.. två som väckte mig.. först lillråttan - vår chihuahua valp Leeloo, hon ville ha mat!! Sen strax efter vaknade Mandis, trots att hon la sig sent igår..
Ja, ja.. bara att hoppa upp ur sängen!!

Tack ALLA ni som gör reklam för min webshop Coolchildren.se
- Himla kul att det redan kommit in beställningar..!!! *weee*

Idag ska vi en sväng till Farsta och gå på premiären av Bellabus secondhand barnkläder!!

Jo, mitt bältros verkar bli bättre.. spred sig till en början men nu tror jag det stannat av.. ska be Älskling kolla om det fortfarande är äckliga blåsor på ryggen eller om dom torkat ut.. :-o
- Ja, jag vet... hur äckligt som helst..

Mandis är super förkyld nu oxå, näsan bara rinner och hon har hosta.. dessutom har hon smittat mig... mitt immunförsvar är väl nedsatt av bältrosen redan så... suck..

Avslutar med några bilder...



Mandis försökte vara hjälpsam och tömma upp mat till vovven :-o

Leeloo myser med Mammsen i soffan ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos