Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 14 september 2008

TÄVLING


Nu drar Muppsan igång en tävling i samarbete med Intimleksaker.com IGEN :-)


Kolla in priserna..!!!
1:a pris - G1 Vibe
2: pris - Strapset
3:e pris - Förspelet

TÄVLINGSREGLER:


- Är mycket enkla.. Du behöver bara gå in på Intimleksaker´s hemsida och skriva till mig i en kommentar vad du gillar bäst ur deras sortiment.


Kopiera bilden ovan och även denna text:


"Jag tävlar om TRE porriga vinster ur Intimleksaker´s
sortiment på
Muppsan´s blogg
Tävla HÄR du oxå"


För dig med blogg:


Klistra in bilden och texten i din blogg och lämna sedan en kommentar här nedan om vad du gillar bäst i deras sortiment. Glöm inte att skriva adressen till din blogg.!!


För dig utan blogg:


Klistra in bilden och texten i ett mail och skicka till 5 vänner plus ett till mig (muppsan@live.se) Skriv vad du gillar bäst i deras sortiment..!!


Tävlingen avslutas den 15/10-08 kl. 21.00


LYCKA TILL..!!

14 kommentarer:

Anonym sa...

hihi...jag är med...
ja diggar babydoll med string o handskar...paul med kan ja gissa..

http://jeanettelovespaul.bloggagratis.se/2008/09/15/953033-tavling-med-fina-priser/

kram från mig

Även kallad D&S sa...

jag är givetvis med och tävlar! :)
Min favorit är helt klart klitorisstimulatorn "finger fun". en sådan bör varje kvinna ha! :-)
tack fr en rba blogg,

hälsningar Chris Andersson
Devilsandsaint

Marie sa...

Jag är självklart ockå med och tävlar.
Jag fastnade för Allume Moi
tyckte det verkade härligt...

Självklart så har jag länkt.

Kram Marie

Anonym sa...

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/vinn-vuxenprylar.html

Jag är med. Jag gillar de olika spelen som de har. Perfekt för att väcka lågan :-)

Anonym sa...

Jag gillar babydolls och de flesta vibratorer.

http://fysatana.blogspot.com/2008/09/tvling_15.html#links

Smygeromkring sa...

Performa 24
[362723] är den produkten jag gillar bäst från deras sortiment, dom har visserligen massa saker jag vill ha men då det är viktigt att skydda sig så väljer jag kondomerna. Sen är det ju bara ett plus att just dessa är fördröjande.

http://rodeback.blogg.se/2008/september/vinna-lite-sexprylar-vore-inte-fel.html

Anonym sa...

Jag gillade sköterske uniformen i röd lack bäst =)

Anonym sa...

Jag är också gärna med och tävlar. Har länkat i min blogg och eftersom jag älskar allt som har "Limited edition" i namnet så är min favorit ur Intimleksakers sortiment givetvis Rabbit Limited Edition. 1:a priset är inte så tokigt det heller...

Kanske äntligen blir min tur att vinna något porrigt!
Kram

Anonym sa...

Vibrating Nipple Pump gillar jag mest från deras sortiment !

hihiihi jag har länkat till din tävling på min

http://giuly.blogg.se/2008/september/oj-oj-p-vissel.html

Anonym sa...

Jag gillar vibratorn

Anonym sa...

de flesta vibratoer

Anonym sa...

Jag är med! har mailat dig å 5andra :) min favorit är Florence korsett, riktigt snygg!

(maiken51@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med! min favorit är Nättedd[417634] Här är min länkning: http://lillaboo.skyrock.com/2071517377-Vinn-1-av-3-sexiga-priser.html

Anonym sa...

Hej Här vill ja också va med =D Har gjort det ja ska här också..

På deras sida tycker ja mest om Spelen.. Sen alla olika kläder..

http://johannaaaandersson.blogg.se/2008/october/tavling-2.html

Rolig annorlunda tävling =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos