Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 september 2008

UTMANAD

UTMANAD AV STORASYSS

Vilken maträtt äter du oftast? - Fläskfilé eller oxfilé med råstekt potatis och rotfrukter.

När du är på kalas, är du personen som sitter, eller hjälper till att duka av ? - Jag hjälper nog alltid till..!!

Vart sitter du helst och bloggar? - Soffan!!

Köper du ofta Triss? - Aldrig!!

Vilket land/stad har varit din bästa Semester? - Bulgarien för 2år sedan, med Älskling och Andreas, då Mandis blev till!! :-D

Vilken Tvkanal tittar du mest på? - Kanal 3 och 5

__________________

Jag utmanar nu.....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag missat den här utmaningen. :-o Skämmas borde jag.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos