Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 4 september 2008

OTRYGG

Tröttast.. inatt var d en bråkig natt igen...


- Mandis vaknade vid 01 och grät hysteriskt.. somnade om rätt fort ändå.. *puh* Kanske en mardröm.. MEN efter en halvtimme vaknar hon igen.. skriker ännu mera hysteriskt.. Bara att kliva upp.. Bara jag tog upp henne i famnen så somnade hon.. Å nej, otrygg igen... VARFÖR kan hon inte sova inne med oss då?? Vore ju sååå mysigt.. Men men... La ner henne och satt intill en stund tills hon somnat tryggt... Går och lägger mig.. 15 min senare samma visa... Vet inte hur många gånger jag var upp.. Zzzzzz....

Som tur var så somnade hon till slut och vi fick sova lite extra på morgon istället..!! Fast jag ska inte klaga, Amanda har sovit i sitt rum sen hon var 5-6månader och har sovit HELA nätterna sen dess..

Nu på f.m har jag packat och fixat, sen hann jag och Mandis bada oxå *mys*

Nu är det lite städning som gäller när hon sover lunch..!!

Fast har lejt en kanon städfirma i helgen då vi är bortresta, - Svärmor Lotta..!! ;-)
Så när man kommer hem så har man nyputsade fönster och fint..!! *tack*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos