Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 25 september 2008

TOMORROW

Psst.. imorgon har min webshop PREMIÄR..!!!

Då får ni shoppa loss som aldrig förr ;-) Värsta grymma öppningserbjudandet som ni inte får missa..!! *wee*

Alla ni läsare som är intresserad av ett samarbete genom att lägga upp reklambanner på er blogg/hemsida hör av er..!!! Vore mycket tackam..!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det öppningserbjudande fler dagar än imorgon? Jag ska till stan imorgon o sedan förbereda dopet. Men jag kommer att gå in så fort dopet är över....är såååå nyfiken =) Skojigt!!! Kramis

Marie sa...

Självklart så vill jag hjälpa dig att göra reklam för din webshop.
Säg bara vad jag ska göra. ;-)

Preffen sa...

jag gör gärna reklam för din webshop på min blogg.
kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos