Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 september 2008

MÅNDAGKVÄLL

Älskling är hos nån polare och ser på fotboll, Mandis sover och Andreas datanördar...

Jag då.. - bara sååå seg och trött..!! Ser på Outsiders..!! Känner alltid igen mig i d programmet :-o

Om 15min avslutas Rockefella tävlingen, spännande? ;-) Kanske hinner/orkar dra en vinnare under kvällen..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VEM VANN? ;-)

Anonym sa...

Hallå där! Det var inte igår:p Allt är bara bra med mig, har tjänstledigt nu o har börjat plugga igen:) Hoppas att allt är bra med dig också? Kram A:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos